sâmbătă, 25 februarie 2012

ura, back to blogging

Kinda. Poate de data asta o sa ma tin de treaba. Nu am nici un motiv prea serios pentru care sa o fac, da e destul de placut sa-ti omori timpul intr-un mod relativ constructiv, si sa-ti versi cativa nervi pe tastatura. De asemenea, pentru inceput, v-as ruga sa ignorati titlul care e pus la randomeala si linkul blogului care nu s-a lasat facut pana n-am mai bagat niste "rarara" pe acolo. Pana la urma e important continutul, right?

Este, de asemenea, un nou inceput, literally, tinand cont ca fostul blog era facut prin tineretile mele, cand nu prea aveam nimic important in cap. Era el bun capul, doar ca nu prea solicitat. Acum am niste idei, perceptii, experiente noi, plus alte chestii care tin de o oarecare evolutie si care-mi fac gandurile mai demne de impartasit, as spune eu.

O alta idee ar fi cam ce vreau sa fac cu blogul. Ah well, nimic special. Just sharing thoughts. O sa incerc sa fiu amuzant/interesant and so on, ca nu-ti citeste nimeni aberatiile daca nu e macar oleaca de divertisment in ele. O sa contina si ceva probleme de actualitate ca tot e o treaba sa-ti zici ofurile zilnice. Pe langa asta, o sa fie dragut sa vad si o oarecare evolutie in modul in care scriu, exprimare, injuraturi and such. Plus alte chestii pe care le-as putea impartasi cu cativa din cititorii mei. Cati o fi si aia.

Si ultima idee ar fi ca se poate sa nu va placa faptul ca nu folosesc diacritice. Nu-mi pasa prea mult de ele, sunt a pain in the ass pentru mine, si nu vad sincer scopul. Respect limba romana, n-am nimic cu ea, dar diacriticele pe internet mi se par kitsch, desi imi place sa le vad. Pe langa asta cu diacriticele, mai e si faptul ca intercalez limba romana cu limba engleza. Mi-e lene sa gandesc o expresie in romana cand imi vine mai rapid in engleza, da as putea sa incerc sa schimb asta, tho. Oricum, cand injur, si doar atunci, garantat o sa fie limba romana on and on and on. Nu de alta, dar nu e limba pe pamant in care sa fie injuraturi misto si complexe ca in limba romana. Si nu stiu de ce am scris ultimul paragraf. Nu are prea mare importanta, da' probabil e treaba asta cu sharing thoughts. Spun cam tot ce gandesc, si asta este probabil un alt defect de-al meu. Se poate sa incerc sa schimb si asta...

11 comentarii:

  1. coaie, de ce nu pui si comentarii anon sa te injure lumea???? asa e fain, eu aveam 70-80 de injuraturi anon / post

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Done. D'acu sa vina haterii sa le-arat valoarea meaaa-aa-aaa-aaa cand trebui-a injuraa-aa-aaa-aaa

      Ștergere
  2. Imi plac cartofii prajiti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mujdei/sos de chili/cascaval/branza/ketchup? Be more specific.

      Ștergere
    2. Apoi no, si simpli imi gadila sufletul si ma fac sa plang de fericire. Da hai, cu bulion, daca avem de unde.

      Ștergere
  3. Nu mai dramatiza asupra defectelor tale marare ca valoarea ta merge brat la brat cu ceea ce crezi tu ca e adevarat, sau altfel ca sa ma fac inteleasa once for fucks sake, tu esti etica pe care ti-o impui pt ca ai pula mare si alea alea. - Aki Blecai (so close, so fucking close to Becali crucea mamii lui)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles, gagica. o:
      Da totusi, una e sa-mi impun unele chestii, alta e sa realizez existenta unelor defecte. Eu consider, ca de obicei, ca sunt pur si simplu realist. :D
      Thanks for the worries, anyway.

      Ștergere
    2. N-ai inteles gagiu. Ti-o impui pentru ca o simti, pentru ca ce e adevarat pentru tine, nu ti-o fortezi. Adica asta adopti, in loc sa treci cu vederea fiecare gand onest si sa te afunzi in bolnaviciunea asta a comoditatii. Iti accepti defectele, dar si lupti impotriva propriilor limite pentru ca defectele si tendintele naturale sunt multe iar virtutile interioare putine si puternice (cand sunt trezite, of course).

      Ștergere
    3. Apoi no, io n-am inteles ce-o zis gagica de mai sus, dar daca si ei ii plac cartofii prajiti, binecuvantat fie reply-ul de mai sus.

      Ștergere