duminică, 26 februarie 2012

Zăpezi, țârfă, bălți și proști

In esenta, asta o sa fie un post cu frustrari. O sa fie legat de iarna si tot ce e in titlu. Despre cat de cacat, si totusi misto, mi se pare sa mergi pe strazi pe langa nameti de juma' de metru.

Acu' nu ma intelegeti gresit, iubesc iarna si zapada, cat mai multa, si imi place si frigul, pana si slalomu' printre mosnegi, dar nu cand te grabesti. Nu cand stai un minut in spatele unui mosneag sa astepti sa-si dea seama in ce parte vrea sa mearga, ca dupa sa-si aduca aminte cum sa mearga, sa-i spui pardon de 3 ori, si dupa sa se uite urat la tine daca dai peste el. Genu' ala de persoana caruia i-as fute un pumn in muie destul cat sa-i las un crater frumusel in ea. Acu' sper sa nu credeti ca-s o persoana oribila care uraste babalacii, dar, frate, daca nu stii sa mergi, ramai dracu in casa, macar pana incape mai mult de o persoana pe un trotuar. Asta-i cam cel mai rau caz, da mai sunt.

La polul opus se afla aia cu care ma intrec. Merg frumos pe strada, intr-un tempo rapid, si vad cum accelereaza gagiii din fata mea. Probabil se sperie de mutra mea, dar sunt foarte placut surprins ca vad ca merg cu indarjire si mai mare atunci cand trec de ei. Si o tinem asa vreun minut. Deja se vede oboseala pe fata lor, dar nu renunta, fie ce-o fi. Probabil sunt complexati ca un pletos satanist e in forma mai mare decat ei. Dar ce nu stiu ei e ca se pun cu o bruta sexy care are Amon Amarth in playlist. Si numai ce-mi intra un riff din ala dragalas in urechi, si cu un ranjet tembel schimb tempou' si merg ca ultimu descreierat, cu o viteza ceva mai mare ca a unui jogger. Si merg si merg si merg si merg, si-l vad pe gagiu in urma, frustrat si invins, cu tristetea vizibila pe fata lui, care merge iar intr-un tempo normal. Asa imi iau ceva morale boost de dimineata si ma mentin in forma. Plus ca ce dracu, e a naibii de amuzant. Astea fiind spuse, restul persoanelor nu prea merita mentionate, sunt chestii mediocre si neinteresante, persoane pe care aproape le daram, fara sa vreau, tigani care-mi zic sa-i ajut la carat chestii, oameni care se uita deznadajduiti cand se vad izolati de restu lumii prin zapezi si balti and so on.

O alta chestie misto de facut e mersu prin zapada de juma' de metru. Vezi vreo gagica sexy care merge pe aia 30 de cm disponibili de trotuar, si tu, ca un macho man ce esti, ii arati ca esti bruta sexy Made in Finland, cu toate ca arati penibil facand asta, si mergi frumos prin zapada care-ti ajunge pana la genunchi. Ramai satisfacut dupa ce-i vezi reactia si mergi mai departe pe ritmuri de metale brutale.

Si cam atat e cu iarna aia plina de zapada. Pe langa ea, mai este iarna cu gheata aia super alunecoasa si oribila care mi-ar fi rupt cateva oase daca nu era de reflexele mele bune. Pentru ele tin sa-i multumesc Claudiei. Mi le-a mai cizelat cu timpul, fiind nevoit sa dodgez suturi in coaie, gheare in gat si ochi and so on. Revenind la gheata, doamne, cat de oribila e. Nici macar nu e nivelata, e din aia tampita, pe care oricum ai calcat, tot sunt sanse mari sa te duci in muie. Din aia oribila, de care ai scapa cu mare drag daca in fata ta e țârfă care iti intra pana in ciorapi. Din aia pe care vezi oameni cazand non stop. Si eu fiind genu' de persoana care merge peste tot pe jos, sunt nevoit sa-i fac fata destul de mult. Da a trecut si iarna asta. Acu e ultima faza a iernii, aia cu cacalau de multa țârfă si apa. Aia in care, orice ai face, vrei nu vrei, ai concentratia apei in sosete de 90%. Si mai si crapi de frig. Da totu' merita cand te gandesti la ligheanul plin cu apa fierbinte care te asteapta acasa. Si eu stau on purpose prin balti, daca tot is deja ud, ca sa pot sa ma bucur cat mai mult de ligheanul cu apa. Ah, ligheanul cu apa, dragul de el... Well, what can I say, it's small things that make us happy, innit?

Si cam atat cu postul asta. Astia care ati ajuns pana aici sunteti probabil prieteni foarte buni, sau persoane care chiar n-au ce face cu timpul lor. Oricum ar fi, va multumesc pentru timpul pierdut cu cititul aberatiilor mele. Nu serios, chiar va multumesc. O zi buna. :) <- cu un smiley ca sa nu creada lumea ca-s o bestie fara sentimente

4 comentarii:

  1. De ce n-ai acolo, in dreapta, chestie de aia albastra de la Google pe care scrie "Inscrieti-va pe acest site"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, da' probabil are legatura cu faptul ca sunt extrem de cool si awesome.

      Ștergere
  2. HAOLEU TE IUBESC MARAR SUPER BENGA POSTU ASTA O SA FAC RECLAMA LA TOATE PIRANDELE MELE SA ITI DEIE LAIC SI PLUS UNU DE CELA PE GOOGLE

    RăspundețiȘtergere